Mittwoch, 13. März 2019

#أدعية_وأذكار #Dua_Dhikr
Dua & Dhikr / أدعية وأذكا
#Supplication


خْبَرَنَا يُونُسُ بْنُ عَبْدِ الأَعْلَى، قَالَ حَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ، قَالَ سَمِعْتُ حَيْوَةَ، يُحَدِّثُ عَنْ عُقْبَةَ بْنِ مُسْلِمٍ، عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْحُبُلِيِّ، عَنِ الصُّنَابِحِيِّ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ، قَالَ أَخَذَ بِيَدِي رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَقَالَ ‏"‏ إِنِّي لأُحِبُّكَ يَا مُعَاذُ ‏"‏ ‏.‏ فَقُلْتُ وَأَنَا أُحِبُّكَ يَا رَسُولَ اللَّهِ ‏.‏ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏"‏ فَلاَ تَدَعْ أَنْ تَقُولَ فِي كُلِّ صَلاَةٍ رَبِّ أَعِنِّي عَلَى ذِكْرِكَ وَشُكْرِكَ وَحُسْنِ عِبَادَتِكَ ‏"‏ ‏.‏

It was narrated that Mu'adhbin Jabal said:
"The Messenger of Allah (ﷺ) took my hand and said: 'I love you, O Mu'adh!' I said: 'And I love you, O Messenger of Allah (ﷺ).' Then the Messenger of Allah (ﷺ) said: 'Never forget to say in every prayer: Rabbi a'inni 'ala dhikrika wa shukrika wa husni 'ibadatik (My Lord, help me to remember You, give thanks to You and worship You well.)"

Grade : Sahih (Darussalam)
Reference : Sunan an-Nasa'i 1303
In-book reference : Book 13, Hadith 125
English translation : Vol. 2, Book 13, Hadith 1304

21. Muaz b. Džebel kazuje: "Vjerovjesnik me, neka je mir i blagoslov na njega, uze za ruku i reče:
— O Muaze!
— Odazivam ti se — odgovorih.
— Ja te, uistinu, volim — reče Alejhisselam.
— Tako mi Allaha, i ja tebe, uistinu, volim — odgovorih.
— Hoćeš da te naučim riječima koje ćeš učiti poslije svakog namaza?
— Hoću — odgovorih.
— Gospodaru, pomozi me da Te spominjem, da Ti se zahvaljujem i da Ti se na najljepši način ibadetim." Ebu Davud 1522, En-Nesai 1302 i Ahmed 5/244.
- See more at: http://tewhid.blogspot.de/2011/07/vjerovjesnikove-dove-sa-transkripcijom.html#.dpuf*

Vjerovjesnikove dove (sa transkripcijom)
Vjerovjesnikove dove (sa transkripcijom)
tewhid.blogspot.com

                         #Follow_the_Sunnah_اتبع_السنة #Ismail_Danica

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen